Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Procedura udostępniania mLegitymacji szkolnej w ZSOMS nr 1 w Białymstoku
Uczeń ZSOMS nr 1 w Białymstoku posiadający ważną papierową legitymację szkolną może otrzymać dostęp do mLegitymacji szkolnej w aplikacji mObywatel opracowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji. Do uruchomienia aplikacji konieczne jest urządzenie z systemem Android minimum 6.0 oraz iPhon’ie z systemem iOS. Aplikacja może być aktywowana tylko na jednym urządzeniu mobilnym w ciągu 7 dni od momentu wygenerowania w systemie.
mLegitymacja udostępniana jest bezpłatnie na pisemny wniosek rodzica/opiekuna prawnego, który należy złożyć w sekretariacie szkoły i okazać ważną papierową legitymację szkolną. Do wniosku należy dołączyć zdjęcie biometryczne podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem.
Okres ważności mLegitymacji jest tożsamy z okresem ważności wydanej wcześniej wersji papierowej.
mLegitymacja jest unieważniana w trakcie roku szkolnego: - w przypadku utraty mLegitymacji szkolnej na skutek uszkodzeń, niepoprawnego działania lub utraty urządzenia mobilnego, w którym przechowywana była mLegitymacja szkolna; - w przypadku utraty ważności wydanej uczniowi legitymacji szkolnej bądź przejścia ucznia do innej szkoły. Zdarzenia wymienione wyżej należy natychmiast zgłosić w sekretariacie szkoły.
Uczeń/uczennica otrzyma kod do aktywowania mlegitymacji w ciągu 7 dni w sekretariacie szkoły.